مقالات مقالات .

مقالات

آشنايي با انواع جعبه دنده

آشنايي با تمامي انواع جعبه دنده اتومبيل
امروزه انواع جعبه دنده هايي كه در صنعت خودرو سازي، پياده سازي و تعبيه مي شود؛ نسبت به گذشته پيشرفته تر و متنوع تر شده است. در گذشته انواع جعبه دنده ها فقط به گيربكس هاي دستي مشمول بوده است. اما امروزه؛ با ورود دنده هاي اتوماتيك؛ و گسترش تكنولوژي؛ تنوع زيادي در ساخت گيربكس هاي اتوماتيك داده شده است. اكنون در صورتي كه مي خواهيد اطلاعات جامعي در مورد انواع دنده اتوماتيك و انواع گيربكس هاي دستي به دست آوريد؛ تا آخر اين مطلب كاربردي همراه ما باشيد. شما مي توانيد با ما اطلاعات علمي و فني خود را در زمينه تعميرات اتومبيل بالا ببريد. كافي است مقاله هاي علمي ما را مطالعه نماييد. با ما باشيد تا اطلاعات خود را درباره انواع جعبه دنده افزايش دهيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۲۴:۵۰ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

تعمير گيربكس

گيربكس چيست؟
در اصلاح فارسي به معني جعبه دنده مي باشد و گيربكس در دودسته گيربكس كاهنده , گيربكس افزاينده توليد مي شود.
حتما شما هم تا حالا با واژه دنده سبك و دند ه سنگين روبه رو شديد تفاوت اين دوواژه در قطر دنده تعريف مي شود ودنده سنگين سرعت و قدرت كمترازدنده سبك دارد .
هرخورويي براي حركت قطعا نيازمند توليد كننده نيرو,چرخنده هاي از يك تا پنج مي باشد براي به جلوو عقب رفتن دنده خودرو , اگر خوردو شما دچار نقص فني شد حتما به متخصص خودرو مراجعه كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۲۰:۴۷ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

وظايف تعميرگاه هاي خودرو


تعميرگاه ها را هم مي توان مانند كلينيكهاي بيمارستاني فرض كرد كه گروهي متخصص شريف در آن مشغول بكارند از اين رو واحد هاي نظارتي بايد نسبت به بازتعريف وظايف تعميركاران و مشتريان مبادرت نمايند.
گروه اقتصادي: تعميرگاه ها را هم مي توان مانند كلينيكهاي بيمارستاني فرض كرد كه گروهي متخصص شريف در آن مشغول بكارند از اين رو واحد هاي نظارتي بايد نسبت به بازتعريف وظايف تعميركاران و مشتريان مبادرت نمايند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۱۳:۳۵ توسط:admin موضوع: نظرات (0)